• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

A

Aladin03

Gäst
Poäng: 0
Nej betalade inte SMS-lån utan dom löste Nystartfinans 100.000, Balanzia 50.000 & 50.000 fick jag till mitt konto.


Aa okej, jag tänkte mest om de kollade historik på vad du använt betalkoll till och om du använt de till vanliga räkningar eller andra lån.
Har tänkt lösa betalkoll också med samlingslån och hoppas kunna få just hos Collector eftersom de verkar bra men vet inte om jag ska våga söka hos dom ifall de nekar pågrund av de.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 409
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Jag har använt min betalkoll till allt från hyra till en mängd olika SMS-lån. Säkert 10-15 gånger så du kan nog känna dig lugn :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 409
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Lycka till!
 
S

slutspelat

Gäst
Poäng: 0
Masssaaaaa kärlek till er alla.

Jag önskar bara att jag var typ 5 år yngre. Hade nöjt mig med det. Så att jag fick visheten att säga nej till spel när jag var 24 istället för 29...
Hade varit skönt att vara skuldfri som 30-åring och inte 35-åring.
Men som tur är kan man ha ett bra liv ändå!

Är du 89/90:a? Hade föreställt mig någon äldre. Är 91:a det intressanta med sånna här forum trodde du var äldre ;)
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 888
Mottagna reaktioner
1 655
Poäng
1 117
Inte följt denna tråd så jättemycket, men kommer ihåg när du skapade den. Hur gick det med Privata aktörerna, lyckades du kapa dig fri?

Skummade igenom sidorna men hittade ingen som skrev Ferratum Credit. 45000 creditsafe, aldrig blivit nekad. Kanske lite sent ute.
Men spärrade mitt personnummer där i en veva med samlingslån då jag ville bli av med dom dyra aktörerna för gott.

https://www.ferratum.se/
https://www.ferratum.se/apply-loan/lead-cls

En av aktörerna jag rekommenderar att bli av med snabbast möjligt dock.
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp